13 lipca 2022

Recenzja: Lee Hi – Holo

Pierwszy singiel piosenkarki wydany pod wytwórnią AOMG w lipcu 2020 roku. Kolejny raz mogę się zachwycać pięknym głosem Lee Hi. „Holo” to spokojna ballada (trochę r&b) z przepięknym tekstem o samotności. Refren pozostaje w głowie „pewnego dnia to się skończy i przestanę płakać, przestanę czuć, przestanę myśleć o tobie skarbie, nie będę więcej płakać, zamierzam się przełamać i bardziej zadbać o siebie i zamierzam przestać…”. Zakochałam się w tej piosence i jej przesłaniu. Teledysk również jest dobry (przypomina mi „Breathe”) i świetnie pasuje do utworu. Lee Hi wciela się w anioła stróża dziewczynki – opiekuje się nią. Choć patrząc na tekst można też dojść do wniosku, że dziewczynka jest nią samą z przeszłości. „Holo” to smutna piosenka, przy której łezka kręci się w oku, ale jednocześnie pocieszająca.
Ocena: 8/10
 

20 komentarzy:

  1. Bardzo cenię sobie wokal Lee Hi. A piosenka jest świetna, zwłaszcza refren.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę piosenkę! I teledysk też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka ze świetnym tekstem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej piosenkarki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam z całego serca przesłuchać parę utworów :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię k-dramy i k-pop też wpada mi w ucho, więc sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam, ale w wolnej chwili z chęcią zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej piosenkarki, na pewno w wolnej chwili przyjrzę się jej piosenkom. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej piosenki, ale dzięki Tobie odkryłam nową wokalistkę, której twórczość przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi się pod ten wpis komentarz nie chciał dodać. Może teraz się uda. Piosenkę przesłuchałam i strasznie wzruszył mnie teledysk <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)