10 marca 2022

Recenzja: Taemin – Advice

Maknae SHINee powrócił 18 maja z nowym utworem promującym mini album „Advice”. Taemin jest jednym z niewielu solistów z SM, których obserwuję z ciekawością, co nowego wydadzą. I tak było w tym przypadku. Po wydanych zapowiedziach byłam ciekawa „Advice”, które choć okazało się dość typową popową piosenką to refren zawierał w sobie coś z r&b, dzięki czemu zapadł mi w pamięci. Podoba mi się również mocno słyszalny fortepian. Zaskoczył mnie natomiast tekst, który jest całkiem ciekawym zwrotem do hejterów „im bardziej będziesz próbował mnie spętać, tym bardziej będę wypadać z torów… to jedna rada dla ciebie, najlepiej skorzystać z mojej rady…”. Teledyskowo też jest całkiem fajnie. Skoncentrowany głównie na choreografii, co jest dość typowe dla Taemina. Nie jest to, co prawda teledysk, do którego często się wraca, ale jest estetycznie ładny (np. końcowa scena gdzie jest ubrudzony farbą, która stapia się z dymem / tłem). „Advice” to całkiem dobry singiel z motywującym przekazem, aby robić swoje i nie przejmować się zbytnio hejtem.
Ocena: 6/10
 

16 komentarzy:

  1. Mnie twórczość Taemina ani ziębi ani grzeje.
    Moimi ulubionymi jego piosenkami to Move, Sexuality i japońskie Flame of Love.

    Trudności związane z niepełnosprawnością w Korei

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Fajne, wpada w ucho :) Nie słyszałam wcześniej tego utworu, ale przyznam, że całkiem mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekko chaotyczny ale ma coś w sobie. Nawet mi się spodobał i utwór i teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ciebie zawsze poznam nowych wykonawców

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że bardzo dobry przekaz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ten fortepian od razu podniósł jakość piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fortepian jest świetny ^^ nie tylko w tej piosence Taemina :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)