07 marca 2022

Recenzja: Jennie – Solo

Pierwszy solowy debiut członkini Blackpink wydany w listopadzie 2018 roku, był dla mnie dużym zaskoczeniem. Nie spodziewałam się od dziewczyn solowych aktywności, ale szczerze powiedziawszy po wyjściu singla byłam mile zaskoczona. Po pierwsze Jennie współpracowała z Teddy’m przy tworzeniu „Solo”, a jak dotąd Blackpink nie wykazywało żadnych chęci w tworzeniu piosenek. Po drugie piosenkarka w utworze brzmi naprawdę dobrze. Melodia „Solo”, choć należy do kategorii dance jest lekka i nie zagłusza delikatnego głosu Jennie. Do tego mamy całkiem fajny tekst „to nie wzruszająca miłosna historia, brak romantyzmu i szczerości, wybacz, ale nie jest mi przykro, od dziś będę lśnić solo…”. Nadaje się świetnie do odsłuchania po rozstaniu. Teledysk do „Solo” jest ładny, kolorowy, jednak mało oryginalny – skupiony głównie na tańcu (moment na tle kolorowego graffiti najlepszy). Podobają mi się wodne sceny i trochę szkoda, że nie pokazano więcej scen z chłopakiem (z klubu). „Solo” to po prostu dobry solo debiut.
Ocena: 6/10
 

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdy tego teledysku 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh I enjoyed this debut the song is pretty good
    Nothing super special but very catchy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich solowych piosenek członkiń Blackpink (w sumie nie wiem, czy nawet nie ze wszystkich piosenek BP ogólnie...) Solo wciąż podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama piosenka jakoś tak śrenio mi podeszła ale fajnie, że piosenkarka probuje solowych sił i teledysk całkiem ładny. Sporo przyjemnych dla oka scen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, szczególnie refren, i piosenkarka ma przyjemny głos

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)