25 stycznia 2022

Recenzja: B.I – Illa Illa

Hanbin po dość długiej przerwie wrócił z nowym albumem zatytułowanym „Waterfall”. Wyczekiwałam jego powrotu z ciekawością – co pokaże mój ulubieniec z iKON. W czerwcu opublikował główną piosenkę promującą płytę i choć spodziewałam się czegoś mocniejszego (hip-hopowego jak „One and only”) to „Illa Illa” nie zawiodła – to naprawdę dobry kawałek. Prosty refren, w którym kilka razy powtarza się tytułowe „illa” (czyli plaża) jest chwytliwy „na końcu mych rękawów jest plaża, bo wytarłem łzy spływające po moich policzkach…”. Choć utwór z początku wydaje się smutny, tak (skoczniejsza) końcówka nadaje mu słodko-gorzki wydźwięk. Podoba mi się również jak ładnie połączono tekst z teledyskiem. Morze, które wyrzuciło Hanbina na brzeg może symbolizować dziewczynę, która go zostawiła „dziękuję tobie, która nauczyła mnie płakać i zniknęła… bo ciebie, która mnie mocno przytulała, już tu nie ma…”. Pomimo tego, że teledysk jest nieskomplikowany, ogląda się go przyjemnie. Świetnie wykorzystano grę świateł i cieni a efekty kropelek wody na łące są cudne. „Illa Illa” to dobry kawałek, który ma w sobie coś wyjątkowego, przez co chcę się do niej wracać.
Ocena: 6/10
 

18 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że piosenka ma "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę tego przesłuchać bo nie znam wykonawcy w ogóle;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej piosenki, myślę że mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę piosenkę, ale niestety nie ma w sobie tego czegoś, że się o niej pamięta :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częściowo sie zgodzę ^^ sa bside tracki przy których blaknie :)

      Usuń
  5. Wciągnęła mnie piosenka :) Teledysk też ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Według mnie piosenka jest super. Fajnie się słucha, wpada w ucho :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego wykonawcy- piosenka ma swoj klimat - teledysk zreszta tez :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, jest dobra, taka nieprzekombinowana i wszystko w niej współgra. Jak napisałaś o skoczniejszej końcówce to przy przesłuchiwaniu już się bałam, że zakończenie zepsuje wrażenie, ale na szczęście tak nie było, nadal pasowało do całości. Co do teledysku to zdecydowanie wolę taki niż z np układami tanecznymi

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)