19 listopada 2021

Recenzja: Rose – Gone

Drugi solowy singiel piosenkarki wydany w kwietniu 2021 roku to było to, na co czekałam. „Gone” to spokojna, akustyczna piosenka, z którą świetnie komponuje się delikatny głos Rose. Spokojna melodia idealnie łączy się z smutnym tekstem „chciałam być tą jedyną, ale jesteśmy już skończeni, powiedz, czemu musiałeś ‘uderzyć’ i zostawić, teraz jestem sama brzydko płacząc, złamałeś mi serce dla zabawy…”. Zauroczyłam się tą piosenką (albo raczej jej tekstem). Szkoda natomiast, że nie postarano się bardziej z teledyskiem, który choć jest estetycznie ładny to wydaje się trochę nudny. Nagranie, nawet całkowicie zwyczajnych, scen miłosnych nadałoby mu uroku. Mimo to „Gone” to dobry utwór z ślicznym tekstem, który uratował solowy debiut Rose.
Ocena: 6/10
 

12 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)