07 listopada 2021

Recenzja: Lee Hi & Yoonmirae – Red Lipstick

Główny singiel promujący nowy pełny album „4 Only” został wydany we wrześniu 2021 roku. Uwielbiam głos Lee Hi (to nie żadna nowość), ale muszę przyznać, że Yoonmirae również świetnie brzmi w tym utworze. „Red Lipstick” to taneczna piosenka stylizowana na lata 90’, która szybko wpada w ucho (i nie wychodzi z niego za szybko). Tekst piosenki jest prostu, ale myślę, że w tym urok zanim noc minie, zrób to, czy czujesz coś głośnego między tobą a mną?, tymi ustami, powiedz, że mnie kochasz...”. Z teledyskiem jest podobnie. Nieskomplikowany, kolorowy, imprezowy klip z udziałem innych członków AOMG świetnie współgra z tekstem i wywołuje uśmiech na twarzy (zwłaszcza końcówka). Naprawdę czuć tutaj klimat lat 90’. Nie mogli wybrać lepszej piosenki promującej płytę – jestem całkowicie uzależniona od „Red Lipstick”, więc „tańcz, tańcz, tańcz dalej...”.
Ocena: 8/10
 

18 komentarzy:

  1. Występy członków AOMG w teledysku są świetne!
    Niestety sama piosenka, chociaż oczywiście mi się podoba, to o wiele mniej niż trzy pozostałe single ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie posłuchać, bo nie znam tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spodobałaby mi się ta piosenka 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że kolejne piosenka wpadła Ci w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj nie jestem fanką takich imprezowych piosenek ale w tej coś jest, mocno wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jej, więc lecę na YT zobaczyć, co to za artystka. Jak będzie dobra napiszę recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciekawie prezentuje się ta okładka. Ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchałam już wcześniej wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)