20 września 2021

Recenzja: B.I & Destiny Rogers & Tyla Yaweh – Got It Like That

Hanbin powrócił 11 maja w collabie, którego całkowicie się nie spodziewałam. Choć nie kojarzę tej dwójki amerykańskich artystów to muszę przyznać, że przynajmniej w tej piosence brzmią naprawdę fajnie. Tworzą z B.I ciekawą mieszankę. „Got It Like That” to dość spokojna hip-hopowa (r&b) piosenka z chwytliwym refrenem „jedną rzecz powinieneś wiedzieć, jest sztuka odpuszczania, pozuj do filmu, mamy to, pochwal się tym, mamy to…”. Tekstowo jest naprawdę dobrze. Nic w tym dziwnego, w końcu pokochałam B.I przez jego muzykę, która często nastraja mnie pozytywną energią. I tak jest w „Got It Like That” – słowa (zwłaszcza wers Hanbina) są mega motywujące „spójrz w lustro, kocham siebie, codziennie budzę się czując sobą, zaczęliśmy od dołu teraz mamy górną półkę…”. Szkoda natomiast, że nie postarano się bardziej z teledyskiem. Podobają mi się te poszarpane efekty (efekt podartych zdjęć), jednak ogólnie teledysk jest dość statyczny (żeby nie powiedzieć nudny). Niemniej „Got It Like That” to naprawdę dobra piosenka, do której często wracam.
Ocena: 6/10
 

12 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nie znałam ani tej piosenki ani wykonawcy przed tym postem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest zła, fakt pozytywnie nastrajający tekst ale jakoś mnie mocno nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam, że ta piosenka wyszła ;< To chyba nieszczególnie dobrze o niej świadczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarze ani artysty ani piosenki ale chetnie poslucham, moze mi sie spodoba. Kiedys lubilam polaczenie r'n'b i hip hopu. Ostatnio bardzo chetnie slucham Michaela Kiwanuki, jego ostatnia plyta jest piekna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)