15 sierpnia 2021

Recenzja: Victon – What I Said

W styczniu tego roku powrócił zespół, który ‘odkryłam’ rok wcześniej i choć nie mogę zaliczyć go (jeszcze) do moich ulubionych to muszę przyznać, że byłam ciekawa, z czym powrócą w 2021 roku. Nowy album „Voice: The future is now” promowało „What I Said”, którego nie pokochałam tak mocno jak „Mayday” to jednak nie mogę powiedzieć, że się zawiodłam. Muzycznie piosenka jest fajna, choć nie wyróżnia się jakoś szczególnie – typowa dance kategoria. Posiada ciekawy pogłos w refrenie (boom) i motywujący tekst „od teraz podążaj za marzeniami, obierz drogę marzeń, kości zostały rzucone, powiedz, że dasz z siebie wszystko…”. Moją uwagę przykuła również partia rapu Hanse na początku drugiej zwrotki – świetna. Największą zaletą tego comebacku jest jednak teledysk. Sceneria, tła i efekty są naprawdę dobrze wykonane. Nie ma, co prawda opowiedzianej w nim jakiejś historii, ale i tak ogląda się go przyjemnie. Także „What I Said” uznaję za dobry powrót grupy.
Ocena: 6/10

12 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo lubię What I Said (Mayday za to uwielbiam) i cała ta płyta jest super, jedna z moich ulubionych w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam dotąd ani Mayday aniWhat I Said. Faktycznie Mayday jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zespołu ale z przyjemnością zobaczę co w trawie piszczy. A nóż mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, tak słucham "What I Said" i mam wrażenie, że już to gdzieś widziałem i słyszałem (od razu po pierwszym kadrze, bardzo charakterystyczny!) i potem sobie przypomniałem, że Mirabelka robiła całą listę z piosenkami z k-popu i stąd ją znam :) Zgadzam się z Tobą, że bardzo przyjemnie się teledysk ogląda! Porządnie wykonany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam twórczości tego zespołu, ale może poszukam jego kanału na yt w wolnej chwili, żeby sprawdzić przykładowe utwory.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)