12 sierpnia 2021

Recenzja: Hyuna – I’m Not Cool

Nowy mini album piosenkarki wydany końcem stycznia 2021 roku przykuł moją uwagę. Po odejściu Hyuny z Cube byłam ciekawa jak dalej potoczy się jej kariera. Nie mogę powiedzieć, że jestem jej fanką, ale nie ukrywam, że znam parę jej utworów i niektóre nawet lubię. Zawsze kojarzyła mi się z dance / pop utworami i to się nie zmieniło. Album „I’m Not Cool” utrzymany jest właśnie w takich kategoriach, choć dodałabym, że jest trochę dziwny, ekstrawagancki, ale może to właśnie jej styl. W końcu artyści często wspominają, że PSY daje sporą wolność w twórczości.
„I’m Not Cool” – tytułowa piosenka, która jest dla mnie zbyt przekombinowana, chaotyczna i dziwna. Dziwię się, że wybrali ją na główny utwór.
„Good girl” – drugi utwór promujący album, przypadł mi do gustu o wiele bardziej niż poprzedni. Stonowana melodia pop/dance z tekstem, który warto powtarzać samemu sobie „co jest złego w byciu sobą…”.
„Show window” – to dość spokojna popowa piosenka z ‘szumem’ w tle refrenu. Chodź nie jest to piosenka, której często słucham to musze przyznać, że głos Hyuny brzmi w niej ładnie.
„Party, feel, love” – kolejna spokojna popowa piosenka, tym razem jednak z udziałem jej chłopaka  Dawn’a. Pojawia się w niej niestety taki dziwny ‘pogłos’, na czym piosenka traci.
„Flower shower” – starsza piosenka, którą artystka dodała do albumu i w sumie fajnie. Lubię jej spokojną melodię i gwizdanie w refrenie a w połączeniu z kwiatowym teledyskiem tworzy całkiem fajny efekt.
Album „I’m Not Cool” nie trafił w moje gusta. Co prawda znajdują się na nim dwie piosenki, które lubię jednak tytułowy utwór jest przekombinowany a pozostałe dwie dość nijakie.
Ocena: 3/10
 

7 komentarzy:

  1. Na swoim blogu oceniłam ten album nieco poniżej średniej.
    Brakuje mi na nim jakiejś piosenki, do której chciałabym wracać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 'Show window' najlepsze, potem 'Flower shower', 'good girl', 'Party, feel, love', najsłabsze zdecydowanie 'I’m Not Cool'. Ogólnie piosenki miały swoje dobre momenty ale wątpię bym do nich wracała

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie moje klimaty, ale miło było przeczytać Twoją opinię. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)