08 sierpnia 2021

Recenzja: Hyuna – Good Girl

Drugi singiel promujący nowy album artystki przypadł mi do gustu o wiele bardziej niż tytułowe „I’m Not Cool”, które jak dla mnie jest przekombinowane. „Good Girl” wydane 3 lutego 2021 roku jest o wiele bardziej stonowaną piosenką z gatunku pop/dance. Tekstowo utwór z lekka przypomina „Flower Shower”, tylko jeszcze mocniej podkreślający „bądź sobą” i nietrudno się z nim utożsamiać. Refren naprawdę szybko wpada w ucho „po prostu muszę być sobą, nie jestem zła, nie jestem dobra… nie będę dobra, tą dobrą dziewczynką, którą wszyscy lubią, co jest złego w byciu sobą…”. Proste słowa i w tym ich urok. Teledysk również jest dość prosty. W dużej części skupiony na choreografii, która swoją drogą jest świetna. Do tego mamy parę kolorowych scen z całkiem fajnymi efektami np. myszek i teledysk jest naprawdę przyjemny dla oka. „Good Girl” jest warte uwagi i jak dla mnie to najlepsza piosenka z nowego albumu Hyuny.
Ocena: 7/10
 

10 komentarzy:

  1. Nie przypadła mi ta piosenka do gustu i raczej już do niej nie wrócę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Klip do mnie nie przemawia i ta bielizna na spodniach...

    A sama muzyka? Też średnia. Nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka nie jest zła, ale Hyuna ma lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałabym wybierać "Good Girl" także dużo bardziej mi się podoba niż "I'm not Cool"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca moje klimaty ale i tak duuużo lepsze od I'm not Cool, bez tych wszystkich udziwnień nawet głos piosenkarki lepiej brzmi. (Wg mam ostatnio wrażenie że zazwyczaj tytułowe utwory albumów są najsłabsze z całej płyty) Tekst mi się podobał, teledysk też niezły (myszki były urocze^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mamy podobne gusta ^^ też ostatnio zawodzę się na tytułowych singlach :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)