10 lipca 2021

Recenzja: Treasure – Mmm

Zespół nie próżnował i wydawał piosenkę za piosenką i choć do tej pory żadna z nich mnie nie zachwyciła, zawsze byłam ciekawa, co pokażą później (następnie). Kolejny singiel wydali 6 listopada 2020 roku i sprawili, że (po raz pierwszy) zauroczyłam się w Treasure. Naprawdę zaskoczyli mnie tym brzmieniem – oczywiście w pozytywnym sensie, choć tytuł jest dziwny (w wymowie… jakiej piosnki ostatnio często słuchasz? Mmm…? :). Podoba mi się brzmienie głosów chłopaków w tej piosence. Zarówno wokalistów, którzy śpiewają pełnym głosem jak i niskie głosy raperów – fajnie ze sobą współgrają.
„Mmm” ma w sobie taki ‘chillowy’ klimat, który uwielbiam. Melodia jest spokojniejsza, bardziej wywarzona i nie ma takiego hooku jak ich poprzednie single. W połączeniu z prostym tekstem o miłości tworzy zgrabną całość, która wpada w ucho. Do tego mamy hip-hopową choreografie i naprawdę prosty teledysk skupiony właśnie na choreografii. Scenografia i oświetlenie są naprawdę dobre i dopracowane, bo pomimo braku jakichkolwiek efektów czy historii, ogląda się to naprawdę przyjemnie. Przejścia między poszczególnymi lokacjami są płynne i momentami praktycznie niezauważalne. Treasure zaskoczyło mnie „Mmm”, które bez wątpienia staje się moją ulubioną piosenką zespołu.
Ocena: 8/10
 

14 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo specyficzny tytuł piosenki i pytanie o to, co słuchasz najczęściej w ostatnim czasie albo ogólnie pytanie, której odpowiedzią jest ta piosenka - może być problematyczne :D Super, że zadowoliła Cię ten utwór i dałaś temu zespołowi kolejną szansę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze kilka razy będę musiała ja posłuchać, by ocenić. Fajnie, że tobie przypadła do gustu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tytułu to taka mruczanka hihihi :) Zaraz sobie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią posłucham tej piosenki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak bardziej podobało mi się Boy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tytuł to najsłabszy element tej piosenki ^^ Za to MMM nie ma tego wrażenia, że jest sklejone z 3 innych utworów, jest zdecydowanie bardziej spójne - chociaż części piosenki różnią się przecież od siebie dość znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    niestety nie znam, muszę przesłuchać. Jeżeli chodzi o muzykę, to kocham niemalże wszystko :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)