25 czerwca 2021

Recenzja: Treasure – Boy

Debiutancki singiel Treasure wydany został 7 sierpnia 2020 roku i musze przyznać, że mnie zaciekawił. YG znane jest z hip-hopowego / r&b brzmienia natomiast „Boy” należy do kategorii dance / pop. Było to dla mnie niemałe zaskoczenie i miło wspominam ich debiut nawet, jeśli singiel nie podbił mojej playlisty. Piosenka jest oczywiście o (nastoletniej) miłości, a prosty refren wpada w ucho „chcę być twoim chłopcem…”. Teledysk również jest bardzo ‘młodzieżowy’ – taki boysbandowy koncept, przez co niestety nie wyróżnia się zbytnio na tle innych grup. Trzeba jednak przyznać, że sceneria i efekty są dobre.
Treasure miało przyzwoity start.
Ocena: 5/10

8 komentarzy:

  1. piosenka nie jest zła i musze przyznać, że teledysk jest miły dla oka. A raczej chłopacy są przyjemni dla oka ^^ Tylko dlaczego jest ich tak wielu?
    Pamiętam Bang Yedam z jakiegoś survivalu (nie przypomnę sobie teraz nazwy), ale śpiewał "There's Nothing Holding Me Back" i spodobała mi się jego barwa głosu

    Alkohol w koreańskich piosenkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yedam ma ładny głos ^^ a co do ilości członków to nie jestem pewna ale chyba miały to być 2 grupy (tak jak exo) ale z tego zrezygnowali :)

      Usuń
  2. Nie jest złą ta piosenka, ale osobiście mnie nie porwała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka zyskuje z czasem, ale najchętniej wycięłabym z niej refreny, bo są takie irytujące ;< Podoba mi się za to wiele elementów z teledysku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka kompletnie nie w moim guście, a do tego jak na dance / pop bardzo słabo wpada w ucho. Żaden z chłopaków na razie nie przekonał mnie swoim głosem, może w następnej piosence będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię głos Yedam ^^ ale do moich gust piosenka też niezbyt trafiła:)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)