30 marca 2021

Recenzja: Sunmi – Tail

Była członkini Wonder Girls powróciła w marcu w bardziej drapieżnym wydaniu, czym mnie zaskoczyła. Sunmi wie jak przykuć uwagę. I choć „Tail” należy do takich zwykłych popowych piosenek ma w sobie to coś (‘ten pazur’), który choć trochę ją wyróżnia. Singiel opowiada o miłości „jesteśmy szaleńczo zakochani, całujemy się jak opętani…” – dość typowo, jednak muszę przyznać, że tekst z refrenu wpada w ucho. Natomiast scenografia i taki ogólny wygląd teledysku budzi w mnie dość sprzeczne uczucia. Z jednej strony są sceny, które mnie zachwycają jak np. moment ‘wypadania z okna’, ale są i takie, które mnie drażnią – głównie te z efektami. Nie da się jednak nie zauważyć, że teledysk (choreografia w sumie też) inspirowany jest historią Kobiety Kot. To chyba największy plus tej piosenki. Także „Tail” jako tako mnie nie zachwyciła, jest spoko, ale wydaje mi się, że osobom lubiącym popowe klimaty piosenka bardziej przypadnie do gustu (niż mi).
Ocena: 5/10
 

18 komentarzy:

  1. Mi się baaardzo podoba Tail - jest takie w stylu Sunmi. Ode mnie nota 4/5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pasuje do Sunmi ale to nie do końca moje klimaty ^^ dobrze ze tobie się podoba :)

      Usuń
  2. Nieczęsto w sumie widzi się tak dogłębne oddanie konceptowi, jakie zaprezentowała Sunmi w przypadku tej piosenki, teledysku i choreografii. Mój największy problem z Tail jest chyba taki, że Sunmi brzmi w tej piosence wyjątkowo skrzecząco :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem może ekspertem od tego typu muzyki, ale trzeba przyznać że wpada w ucho. Teledysk też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła ta piosenka, nie słyszałam jej wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka niezbyt mnie przekonała. Piosenkarka ma trochę za skrzeczący głos choć może przez to piosenka nie jest aż tak całkowicie typowa
    Podobała mi się inspiracja Kobietą Kot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci powiem, że nie oglądam teledysków. Jakoś wszystkie są robione na jedno kopyto i często nieadekwatne do tekstu piosenki lub jego przesłania. Dlatego wolę słuchać i skupić się na utworze niż rozpraszać i denerwować niemądrymi obrazkami wyświetlanymi podczas piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie podoba się Tail jak i bside z singla. Teeledysk tak jak piszesz świetny, tutaj nawet nie ma co pisać. Żałuję tylko, że znów tak mało muzyki, dajcie full album SUnmi.

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)