22 marca 2021

Recenzja: IKON – Why Why Why

 
Jeden z moich ulubionych zespołów powrócił 3 marca 2021 roku w naprawdę dobrym stylu. Szkoda, co prawda, że to tylko singiel a nie cały album, ale za to jaki dobry. Naprawdę dobry – wpasowuje się idealnie w wiosenne klimaty. Mówiąc szczerze po ‘kłopotach’, jakie mieli IKON nie oczekiwałam od nich zbyt ‘wiele’… nie zrozumcie mnie źle – po prosu bez B.I jest jakoś inaczej i nie mogę do tego przywyknąć. Mimo to bardzo się cieszę z ich marcowego comebacku, a piosenka jest świetna. Nie jest to typ piosenek, które mocno zapadają w pamięć, ale na pewno warta uwagi (jak większość twórczości IKON).
W „Why Why Why” zakochałam się od pierwszego przesłuchania (a to u mnie rzadkość). Wzruszyłam się słuchając tej lekko popowej/ dance piosenki. Wokale są świetne a głównie głos DK jest tutaj przecudny (zwłaszcza w końcówce). W tworzeniu singla brało udział kilka osób, w tym oczywiście Bobby, a tekst jest naprawdę śliczny. „Myślałem, że zawsze będziemy razem, nie rozstaniemy się…” Słodko-gorzki klimat ujęty jest również w teledysku, którego estetyka jest cudowna. Sceneria, choreografia i efekty (specjalne) są zgrane i tworzą naprawdę ładny teledysk. Jestem po prostu zachwycona „Why Why Why” i wiem, że refren przez jakiś czas będzie mi chodził po głowie.
Ocena: 7/10
 

16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie muszę ją przesłuchać jeszcze raz.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Właśnie słucham tej piosenki, jest cudowna! Nie słyszałam jej wcześniej, przecudownie jest poznać nowy fantastyczny utwór ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro singiel jest dobry, a jest przedsmakiem płyty, to jaka płyta wyjdzie. Oby tak samo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyki tego zespołu nie znam przyznam szczerze

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiem, nie znam tego zespołu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna piosenka, faktycznie potrafi wzruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką iKON, ale muszę przyznać, że udała im się ta piosenka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka nie jest zła ale nie w moim typie. Z całości najbardziej spodobała mi się część śpiewana przez czwartego w kolejności

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)