07 grudnia 2020

Recenzja: Treasure – Going Crazy

Pre-debiutancki singiel nowego boysbandu od YG wydany 30 stycznia 2020 roku nie sprawiłbym jakoś specjalnie wyczekiwała debiutu tej grupy. Można chyba wręcz powiedzieć, że ten singiel jest wręcz typowym boysbandowym kawałkiem. Choć skoro to nie jest oficjalna piosenka, to może tak miało być. Możliwie, że chcieli tylko przyciągnąć trochę uwagi – czy się udało to nie potrafię powiedzieć, bo sama mam mieszane uczucia, co do tej grupy (zwłaszcza do ilości członków), choć nie ukrywam, iż fakt, że członkowie sami tworzą piosenki mnie cieszy. Lubię samodzielnych artystów.
„Going Crazy” to piosenka z kategorii dance pop i niestety nie wyróżnia się niczym szczególnym. To tak jak wspomniałam wcześniej jest to taki typowy boysbandowy kawałek o miłości. Nie twierdzę, że to źle jednak w obecnych czasach jest tak wiele tego typu piosenek, że utwór ginie w tej popowej otchłani. W tej chwili szalenie na punkcie drugiej osoby jest bardzo popularnym motywem w piosenkach. „Wariuję, przez ciebie wariuję, zakochałem się, jestem w tobie zakochany, to musi być szalona miłość” To po prostu ładnie wykonany taneczny utwór o zakochaniu. Teledysk to najzwyczajniejsze w świecie dance performance z efektami świetlnymi. Kolorystyka zawsze była mocną stroną koreańskich teledysków, więc to nic dziwnego, że nawet zwykłe nagranie choreografii jest tak ładne. Trochę jednak szkoda twórcy ograniczyli się do tańca w teledysku. Także dostaliśmy pre-debiutancki singiel, który powinien spodobać się fanom typowego popu, a ja poczekam na dalszy rozwój kariery tego zespołu - może mnie jeszcze czymś zaskoczą.
Ocena: 5/10
 

10 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że z boysbandów już chyba wyrosłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to piosenka, którą sama bym puszczała sobie w tle podczas wykonywania innych czynności.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna, czy to pre-debiutancki singiel, bo to trochę stawia tę piosenkę wyżej niż ona była. A była takim miniprezentem dla osób, które oglądały Treasure Box i czekały na debiut tej grupy. Sama piosenka też była wcześniej w programie i bardzo się spodobała, dlatego wypuścili ją z choreografią ;> Także to nie jest ani singiel, ani wideo do piosenki to nie jest w sumie pełnoprawny teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, że Treasure wydali taką piosenkę. Ale skoro piszesz, że jest średnia, to nie żałuję, że jej nie posłucham

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobała. Wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła, ale raczej zaciekawiła. Podoba mi się choreografia piosenki. Ogólnie lubię Treasure

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)