09 września 2019

Recenzja: VIXX – Love Equation


Piosenka została wydana 23.02.2015 roku, jako tytułowy utwór specjalnego albumu chłopaków. „Love Equation” jest przeróbką starego hitu, więc dziwi mnie fakt, że to właśnie ona promuje ten album. Naprawdę jestem ciekawa, dlaczego wybrali właśnie jego. Przechodząc do rzeczy… Utwór jest wesoły i lekki, co było dużym zaskoczeniem, gdyż ostatnimi czasy VIXX utrzymywało mroczny koncept. Piosenka opowiada o momencie rozstania, gdy chcemy z całych sił zatrzymać ukochaną osobę przy sobie, jednocześnie jednak pragniemy jej szczęścia. "czy zdarzyło ci się rozstać z kimś w piękny słoneczny dzień?"
Teledysk rozpoczyna się sceną, gdy Hongbin się budzi ze snu. Jest on głównym bohaterem tego teledysku. Widzimy go w zwyczajnych, codziennych czynnościach, typu mycie się czy oglądanie zdjęcia. Później pojawiają się także scenki z resztą chłopaków. Ken gra w gry, Leo gra w koszykówkę, Ravi sprząta, Hyuk je loda. Spośród nich wyróżnia się N, którego widzimy, gdy kłóci się z dziewczyną, próbując ją zatrzymać. Całość teledysku przeplata się z choreografią, która nie jest trudna, ale bardzo wpasowuje się w klimat piosenki. Pod koniec widzimy jak VIXX schodzą się do jednego pomieszczenia i wygłupiają się. Ostatni przychodzi N, który ewidentnie jest przygnębiony, ale reszcie udaje się go pocieszyć. To dla niego prawdopodobnie śpiewana jest ta piosenka.
Ogólnie "Love Equation" jest bardzo przyjemny i fajnie się go słucha o poranku jadąc autobusem do szkoły, jednak specjalnie niczym się nie wyróżnia.
Ocena: 5/10

4 komentarze:

  1. Połączenie VIXX i tej piosenki jest tak niesamowicie dziwne, że gdy pierwszy raz ją usłyszałam zastanawiałam się, czy to nie jest jakaś reklama, za którą miałam nadzieję bardzo dużo im zapłacili ^^ ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona ale piosenka w sumie nie jest zła :)

      Usuń
  2. Z boysbandów wyrosłam już dawno temu. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)