12 września 2019

Recenzja: VIXX - Super Hero


Grupa VIXX zadebiutowała 24 maja 2012 roku, z "Super hero" czyli piosenką, która była ich całkowitym przeciwieństwem obecnego mrocznego konceptu. Innymi słowy – była słodka. Trudno mi jednoznacznie określić się, czy mi się podoba czy nie. Niewątpliwie melodia (zwłaszcza w refrenie) jest chwytliwa i wesoła, jednak taki słodki koncept nie pasuje mi do VIXX, którzy znani są z mrocznych teledysków. Lecz niewątpliwie się wyróżnia, dzięki temu.
Tekst utworu opowiada o chłopaku, który jest w stanie poświecić wszystko dla ukochanej dziewczyny Mogę dać ci wszystko, czego pragniesz”. Jest to słodkie opisanie zakochania się oraz wyglądu świata w takim momencie. Teledysk jest kolorowy, niczym komiksy o superbohaterach. W tle pojawiają się właśnie takie komiksowe/animowane rysunki, które przykuwają naszą uwagę. Brak tutaj jednak jakiejkolwiek historii, która nawiązywałaby do tekstu piosenki. MV do "Super hero" skupia się głownie na choreografii i osobnych ujęciach chłopaków, w różnych odsłonach.
Ogólnie „Super Hero” jest fajnym utworem. Nie potrafię w nim jednak nic skrytykować, ani też pochwalić.
Ocena: 4/10

6 komentarzy:

  1. Może też nie do końca w moim guście ale fajnie, że pokazali iż potrafią zagrać coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze zabrakło tej historii. Widzę, że nie jesteś jakoś wybitnie zadowolona. Teledysk faktycznie nie powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą piosenką miałam tę samą rozkminę, co z Love Equation ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)