27 września 2019

Recenzja: Leo & Lyn - Blossom Teaser



Piosenka „Blossom teaser” wydana w sierpniu 2014 roku jest mocną balladą, która wprawia w lekki smutek. Opowiada o rozstaniu. „Każdy płatek, który upadł, przypomina mi o nas, co sprawia ból memu sercu, dlaczego musieliśmy się rozstać?, kochałem cię, troszczyłem się o ciebie” Sam w sobie utwór jest prosty, ale głos Leo i Lyn powodują, że chce się tego słuchać na okrągło. Oboje artystów ma naprawdę śliczną barwę głosu. Cieszę się, że ktoś wpadł na pomysł by stworzyli ten duet.
Mocną stroną tego utworu jest teledysk, który z początku wydaje się trochę dziwny, ale po kilku odtworzeniach zrozumiałam jego sens. Jest to historia projektanta ubrań, którego gra Leo, jest on niestabilny emocjonalnie. Najprawdopodobniej dręczą go wspomnienia byłej dziewczyny, którą kochał, ale odeszła lub nawet zginęła. Bierze jakieś tabletki, jednak one nic nie pomagają. Lyn gra jego nową/obecną dziewczynę, która próbuje mu pomóc. Leo boi się, że ona również go opuści i ponownie zostanie sam. Dlatego decyduje się ją uśmiercić, aby już na zawsze pozostała przy nim. Zamyka jej serce w słoiku, a z jej ciała tworzy manekina, którego ubiera w piękna suknie. Może niektórym ta historia wydawać się dziwna, dla mnie jest ogromnym plusem tej piosenki. 
„Blossom teaser”  niewątpliwie jest oryginalna, bo wyróżnia się na tle innych teledysków. Zwłaszcza kpopowych, które skupiają się bardziej na tańcu niż na historiach w teledyskach.To naprawdę dora piosenka, której warto posłuchać.
Ocena: 6/10

18 komentarzy:

  1. Dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę, że ty podlikowujesz piosenkę w tytule :). Zgadzam się z ostatnim akapitem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki nie kojarzę, ale chetnie wysłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam piosenki, ale z przyjemnością posłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech te miłości! Obecne i byłe... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co uwielbiam bardziej piosenkę czy jej teledysk <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to książka :D ale fajnie piszesz recenzje, także okazało się, że to muzyka :) melancholia plaga naszych czasów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)