26 września 2019

Recenzja: Bang Yongguk – Drunkenness


Piosenka wydana 15.06.2016 roku (nie jestem pewna tej daty, ale taką znalazłam) jest smutnym wspomnieniem miłości. Jest to dość zaskakujący utwór, zważywszy na fakt, że Yongguk znany jest z mocniejszych i bardziej buntowniczych piosenek. Tekst piosenki "Drunknness", tak jak już wspomniałam, opowiada o utracie ukochanej osoby, z której odejściem nie możemy się pogodzić. „Noc bez ciebie jest dla mnie zbyt samotna.”  Yongguk wspomina, że ukochana była jego oparciem i pocieszeniem, zawsze była przy nim, gdy tego potrzebował. Po jej odejściu czuje pustkę, której nie potrafi niczym wypełnić. Nie ma na nic ochoty. „Chciałbym ukryć się w moim łóżku” Żałuje swoich słów, które wypowiedział, pod wpływem impulsu, między innymi przez nie doszło do rozstania. „Przykro mi, nie mogę tak dalej, … tych właśnie słów teraz najbardziej żałuje.” Jakiś czas później Bang nakręcił do tego utworu teledysk, w którym Bang plącze się po mieszkaniu. Nie potrafi sobie znaleźć miejsca. Teledysk utrzymany jest w ciemnej tonacji, co współgra z piosenką o samotności.
Bang jak zwykle zachwyca głębokim głosem, tym razem jednak śpiewając. Lekko i spokojnie, ale jednak. To ładna i spokojna piosenka.
Ocena: 6/10

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)