14 czerwca 2019

Recenzja: Jay Park & Loco & Gray - My Last


Piosenka, którą wam dzisiaj przedstawię, idealnie wpasowuje się w klimat zbliżających się wakacji. Jeżeli szukacie letnich hitów, to posłuchajcie „My last”.
Piosenka została wydana w wakacje 16 lipca 2015 roku. Nad jej produkcją siedział Cha Cha Malone. Jak na niego przystało, utwór jest lekki, subtelny, bez głośnej elektroniki, ale posiada w sobie taką letnią energię.  Tekst utworu w piękny (może nawet i słodki) sposób opisuje dziewczynę i moment zakochanie się w niej. "Kochanie jesteś taka piękna, zaufaj mi, zamknij oczy, chcę cię mieć, bądź moją ostatnią" To nietypowe ‘jak na tych facetów’, którzy znani są raczej z 'mocniejszych' utworów ale niewątpliwie dzięki temu skupia uwagę, płci żeńskiej (w tym mojej).
W teledysku do „My last” panuje typowa wakacyjna atmosfera. Każdy z nas (chyba) chciałby spędzić takie wakacje, jakie ma Jay z kolegami. Podczas oglądania teledysku nie można się nie uśmiechnąć, choćby na chwilę. Przedstawione są w nim dość zabawne sytuacje np. bitwa wodna. Widzimy tam również momenty 'uganiania' się za dziewczyną, tyle że pokazane w zabawny sposób. Wszystkie sceny dopełniają piękne letnie widoki. Na koniec teledysku znów mamy scenę na plaży, tak jak na początku, gdzie Jay budzi się ze snu. Można to zinterpretować, w taki sposób, że ta dziewczyna mu się tylko przyśniła (ale niekoniecznie).
Niewątpliwie jest to przebój na wakacje. Nie ma nic lepszego jak w upalny dzień, włączyć tą piosenkę i rozłożyć się nad wodą. Można go słuchać bez końca, gdyż ta lekka muzyka, nigdy się nie nudzi.
Ocena: 7/10

36 komentarzy:

  1. Nie znam, ale chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwestia gustu, ale na pewno nie mojego :P Ja wole rocka, metal, heavy metal i muzykę z last 80 i 90 i przy takiej muzyce najlepiej się bawię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również lubię rocka ^^ choć słucham chyba każdego gatunku muzycznego :)

      Usuń
  3. Również posłucham tej piosenki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chyba nie słyszałam o tym utworze, ale chętnie go przesłucham. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego teledysku i nie słyszałam piosenki (co jest w moim przypadku trochę dziwne) i bardzo się cieszę, że to się zmieniło. Klip jest bardzo zabawny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że nie słyszałam tej piosenki, więc z chęcią ją przesłucham.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej ją nie kojarzę, ale jestem otwarta na wszelaką muzykę. Koniecznie muszę posłuchać. Może i mi wpadnie w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenki nie znam chętnie posłucham może akurat wpadnie mi w ucho :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka to miłość, zapraszam do siebie XD

    https://azjatyckarecenzentka.blogspot.com/
    https://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie posłucham, skoro tak wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odziwo jej nie słyszałam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej piosence, ale odświeżyć swoją playlistę jest zawsze miło. Wspaniała interpretacja teledysku, zaraz sama go obczaję :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posłucham, zobaczę czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nutka nie jest zła :) teledysk też bardzo pozytywny ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)