20 maja 2022

Recenzja: Dreamcatcher – Because

Dreamcatcher 30 lipca powróciły z nowym specjalnym albumem „Summer Holiday”. I choć płyta ma bardziej wakacyjno / popowe brzmienie, tak główny singiel zachowany jest w rockowym stylu grupy, za który je pokochałam. Zwrotki „Because” są lekkie (popowe) a refren mocniejszy (rockowy), momentami nawet krzykliwy, co nie do końca mi się podoba. Drażni mnie też słyszany w tle muzyki ‘szum’ (zwłaszcza w drugiej zwrotce w czasie rapu Dami). Mimo to refren piosenki jest chwytliwy i co jakiś czas chodzi mi po głowie. Duża w tym zasługa tekstu o miłości, która zamieniła się w obsesję „z twarzą anioła powiedz, że mnie kochasz, bo kocham cię…”. Teledysk oczywiście do tego nawiązuje i jest pełen symboli. Choć nie jest on idealny (momentami widać sztucznie tworzone scenerie np. maski na bramie czy zakryte postacie w opuszczonym parku rozrywki) to ma w sobie ten creepy vibe, który uwielbiam w teledyskach Dreamcatcher. Przepadam za scenami w zamku, piwnicą z łańcuchami a choreografia tańczona na szachownicy jest znakomita. „Because” jest ciut słabsze od wcześniej wydawanych utworów Dreamcatcher, jednak nadal jest to piosenka, do której chętnie wracam.
Ocena: 6/10
 

8 komentarzy:

  1. Też lubię tą piosenkę, aczkolwiek byłaby lepsza bez partii rapu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż śledzę karierę tego zespołu, ale o istnieniu tej piosenki zapomniałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre fragmenty mi się podobają inne nie, takie mam mieszane uczucia do tego utworu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z całego serca uwielbiam ten zespół.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)