30 października 2021

Recenzja: Lee Hi & Wonstein – H.S.K.T.

Kolejny utwór promujący nowy album Lee Hi 4 Only”, który wyszedł we wrześniu 2021 roku. „H.S.K.T” w współpracy z Wonstein’em, ma już typowe soulowe brzmienie. Spokojny kawałek niespecjalnie przypadł mi do gustu, może dlatego, że wydaje się być skierowany do młodszych odbiorców. Tekst odnosi się do nastoletniego zakochania „nie zwracaj uwagi na inne dziewczyny, spójrz na mnie, przepraszam, miłość powinna być samolubna…”. Teledysk również nakręcony jest w szkole. Choć nie jestem zachwycona tym kawałkiem to muszę przyznać, że koncept szkolnej miłości tworzy zgraną całość.
Ocena: 4/10
 

9 komentarzy:

  1. Początkowo piosenka mnie nie przekonała, ale później doceniłam jej spokój i lekką przewrotność ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również tekst kojarzy się z nastoletnią miłością. Recenzja bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja mi się bardzo podoba, sama piosenka niezbyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę sentymentu niesie ta piosenka. Aż sobie przypomniałam te pierwsze szkolne miłostki :P. Nutka ujdzie, można posłuchać :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)