15 września 2021

Recenzja: Jackson Wang & Internet Money – Drive You Home

Mój (chyba mogę obecnie stwierdzić, że ulubiony chiński artysta) powrócił z kolejnym singlem 29 lipca 2021 roku. I trzeba to przyznać… Jackson kolejny raz powrócił w świetnym stylu. Nie wiem jak on to robi, ale nie wydał jeszcze piosenki, której bym nie polubiła (choć trochę). „Drive You Home” to piosenka z kategorii r&b / soul z słodko gorzkim tekstem „zakochaliśmy się głęboko, upadliśmy mocno, może jeszcze jedna wycieczka sprawi, że wszystko będzie dobrze, podczas gdy trzymasz moją rękę od strony pasażera…”. Zakochałam się w niej po pierwszym przesłuchaniu.  Duża w tym zasługa teledysku, który nie dość, że idealnie pasuje do tekstu to ukazuje nam historię mężczyzny, który stracił ukochaną w wypadku samochodowym od tyłu. Sam pomysł z odwróconą chronologią wydarzeń jest świetny a wykonanie tego teledysku – sceneria, kolorystyka, oświetlenie, efekty to już mistrzostwo. Słuchając tej piosenki cały czas mam przed oczami ten teledysk. „Drive You Home” to cudowna piosenka a refren nie może mi wyjść z głowy „bo kto odwiezie cię do domu, kiedy miałaś szalony dzień, kto otrze ci łzy…”.
Ocena: 9/10
 

20 komentarzy:

  1. Ciekawa piosenka, ale nieco za smutna, aby ot tak po prostu słuchać ;< Potrzeba do niej odpowiedniego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię Jacksona, ale bardziej jako człowieka niż piosenkarza xD
    To chyba najlepsza jak dotąd jego piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, nie spodziewałam się, że mnie tak urzeknie! Pierwszy raz spotkałam się z tym piosenkarzem. Dzięki! Nie znalazłabym go sama

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka wpadająca w ucho, przystojny wykonawca😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst i teledysk rzeczywiście dobry. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym panu, ale sprawdzę, co tam on wyśpiewuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktos mi o nim.wspominal. Musze go obczaic. Ciekawe czy mi podejdzie ten artysyta :) Jesli chodzi o pop najbardziej kocham Robbiego Williamsa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)