10 kwietnia 2021

Recenzja: GOT7 – Encore

Singiel wydany w lutym 2021 roku, jako uczczenie odejścia grupy z JYP. Brzmi trochę dziwnie, wiem, ale członkowie GOT7 chcieli tym pokazać, że nadal są razem i większość fanów tak jak ja, przyjęło to, jako obietnice ich powrotu (pewnie niezbyt szybkiego z albumem, ale jednak coś). Pod koniec teledysku właśnie zawarte jest ‘przemówienie’ grupy skierowane do fanów. Chłopaki mówią o tym, że wrócili (razem) i poprzez tą piosenkę chcą wyrazić swoje uczucia, zapewniając przy tym, że nadal są ‘jednością’ (jedną grupą). To wywołało mój uśmiech (trochę smutny). Uroczy prezent.
„Encore” to dość prosta muzycznie piosenka z kategorii pop/r&b, czyli tym gatunku, który uwielbiam w wykonaniu GOT7 najbardziej. Producentem jest Mark, a za tekst i kompozycję odpowiada Jinyoung i Trippy. Do tego mamy bardzo prosty czarno-biały teledysk, zawierający sceny z studia, koncertów i zwykłych spotkań. Teledysk dopełniają słowa piosenki o tym, że choć czas przeminął „pamiętajcie teraz dla was wszystkich zaśpiewamy na bis”. Śpiewają, że wszystko, co przeżyli było darem i nie zapomną o złożonej obietnicy i zawsze będą śpiewać dla fanów. To naprawdę urocza piosenka.
Ocena: 6/10
 

10 komentarzy:

  1. Ja z Got7 mam ten problem, że bardzo lubię chłopaków, ale samej ich muzyki niezbyt. Mają bardzo mało piosenek, które mi się podobają - Encore też nie jest wyjątkiem. Oczywiście im kibicuję w powrocie jak jedna grupa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca mi się spodobała. Może zmienię zdania, gdy jeszcze parę razu ją przesłucham.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachęcający post :-) Ja muszę wiele razy słyszeć piosenkę aby mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki nie znam, musiałam ją przesłuchać, totalnie inna od muzyki, której słucham- ale całkiem nieźle brzmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdopodobnie ze wszystkich zespołów, które opuściły swoje agencje (czy część członów opuściła macierzystą wytwórnię) GOT7 jest jedynym, który wierzę, że wyda jeszcze wspólne płyty. I bez wątpienia do tego odczucia mocno przyczyniła się ta piosenka ;>

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)